Přejít k hlavnímu obsahu
Projekty ze Zlína si z prestižní soutěže cestovního ruchu odnesly 1. a 3. místo

Projekty ze Zlína si z prestižní soutěže cestovního ruchu odnesly 1. a 3. místo

Zlín

V celostátní soutěži Velká cena cestovního ruchu, která byla udělena v rámci 33. ročníku mezinárodního veletrhu cestovního ruchu Holiday World & Region World, zabodovaly hned dva zlínské projekty. Destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko vybojovala ve velké konkurenci 3. místo za projekt Baťův region v kategorii Nejlepší turistický produkt. Vítězem kategorie o Nejlepší e-projekt se stal Památník Tomáše Bati ve Zlíně se svým webem.
 

Nový web Památníku podle poroty efektivně spojuje historický obsah s moderními technologiemi, jakými jsou interaktivní časová osa a využití umělé inteligence. Odborníci ocenili také inovativní design, kreativní prvky a uživatelskou přívětivost. Na vývoji se podíleli zlínští tvůrci z MarketSoul.
 

Mám radost, že vedle odborníků na digitální marketing ze soutěže WebTop100 ocenili naši práci i specialisté na cestovní ruch. Právě pro turisty a obyvatele Zlína jsme totiž nový web památníku vytvářeli, a to s cílem zatraktivnit a zpřehlednit naši komunikaci v on-line světě. Z podobného důvodu jsme za město Zlín podpořili také rozvoj projektu Baťův region, který dnes prezentuje široké baťovské téma z pohledu cestovního ruchu na jedné společné platformě. Z ocenění obou institucí je zřejmé, že podobná spolupráce je krok správným směrem,“ uvedla náměstkyně primátora Martina Hladíková.
 

Projekt Baťův region, který propojuje místa s baťovskou tematikou, označila porota za unikátní komplexní počin, který vytváří image regionu, má velkou perspektivu do budoucna a nemíří pouze na Zlín.
 

Naším cílem je propojit místa s odkazem Bati nejen v celém Zlínském kraji, ale i dál. Ocenění patří hlavně našim partnerům v projektu, bez jejich podpory a spolupráce by výstup nebyl nikdy tak úspěšný. Ta cena patří hlavně jim,“ vzkazuje všem spolupracovníkům manažerka destinace Zlínsko a Luhačovicko Jana Tkadlecová.
 

Skvělým výchozím místem pro poznávání Baťova regionu je 14/15 Baťův institut, kde sídlí Muzeum jihovýchodní Moravy s největší sbírkou obuvi ve střední Evropě.
 

Baťův region je fascinující tím, že je možné načerpat v mnoha turisticky zajímavých objektech informace i zážitky, které neopakovatelným způsobem ovlivnila činnost Baťů a jejich následovníků. Nikde jinde na světě toto k vidění není. Je to jeden z důvodů, proč se do projektu zapojilo Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně,“ sdělil ředitel instituce Pavel Hrubec.
 

Odborná porota ocenila zejména to, že projekt zapojuje i podnikatelský sektor. „Baťův region je skvělým projektem, který vnímáme velmi pozitivně. Podařilo se propojit jednotlivé subjekty a vytvořit jednotnou značku, která zastřešuje marketingovou komunikaci celého regionu. To je velký krok vpřed a zaslouží si uznání i poděkování,“ řekl Michal Vala za Obchodní dům Zlín.

 

Foto: Zlínsko a Luhačovicko