Přejít k hlavnímu obsahu
Pracovníci informační linky dostávají desítky dotazů denně

Pracovníci informační linky dostávají desítky dotazů denně

Zlín

Zlínský kraj zprovoznil 16. ledna informační telefonní linku, na které pracovníci krajského úřadu poskytují volajícím informace k očkování proti COVID-19. Denně zodpovídají desítky dotazů.

 

Informační telefonní linka k očkování je aktuálně v provozu v pracovní dny od 8 do 16 hodin. Linku obsluhuje celkem 10 pracovníků krajského úřadu, kteří poskytují zájemcům informace k dalšímu postupu v případě, že se jim nepodaří zaregistrovat k očkování přes centrální rezervační systém. Rád bych tímto kolegům poděkoval za příkladné nasazení a citlivý přístup k volajícím,“ sdělil Milan Štábl, ředitel Krajského úřadu Zlínského kraje.

 

Informační linka Zlínského kraje je alternativou k lince 1221. Pracovníci provedou volající registračním procesem, ověří termín rezervace, případně ověří, zda očkuje jejich praktický lékař. „Na lince přijímáme v průměru 50 telefonátů denně. Rekord jsme měli v pondělí 18. ledna, kdy jsme vyřídili 266 hovorů a nárůst volajících jsme zaznamenali i v těchto dnech. Aktuální dotazy se týkají hlavně očkování pedagogů, seniorů nad 70 let, ale také postupu vakcinace. V řadě případů jde také o psychologickou pomoc. Obrací se na nás senioři, kteří zůstali sami a neví, co mají dělat, jak se k očkování přihlásit,“ řekla zaměstnankyně úřadu Tereza Změlíková. Informační linka je dostupná na čísle 577 043 770.

 

Zdroj: Adéla Čuříková