Přejít k hlavnímu obsahu

Fotbalisté Zlína mají nového sponzora i slušivé dresy

Zlín

Zlínští fotbalisté získali pro další sezonu nového generálního partnera. Je jím společnost CLIMAX, která patří k největším evropským výrobcům stínicí techniky. Ševci partnera klubu představili na středeční tiskové konferenci.

 

Jsme velmi rádi, že v dnešní složité době se nám podařilo navázat spolupráci s novým partnerem, kterým se stala společnost CLIMAX. Tato firma je jednou z největších ve svém oboru v Evropě. Své produkty vyváží do více než 30 zemí světa. Jedná se tedy o silnou a respektovanou firmu, která neustále roste a vyvíjí se. Nováčkem není ani ve sportovní oblasti, jelikož dlouhodobě sponzoruje a podporuje vybrané kluby ve Zlínském kraji. Věříme, že toto partnerství bude mít přínos i pro naše fanoušky, mládežnickou akademii a celkově přinese do klubu nový impuls,“ oceňuje novou spolupráci majitel společnosti LUKROM a vlastník prvoligového fotbalového klubu FC FASTAV Zlín Zdeněk Červenka.

 

Zemědělská společnost LUKROM, která v letošním roce oslaví 20 let v pozici generálního partnera FC Fastav Zlín, však z klubu neodchází. „Naopak společně s CLIMAXEM, jakožto novým hráčem v poli, rozšiřujeme náš tým, chceme být silnější. A pokud budeme silnější, můžeme na tom dobře stavět, více se rozvíjet. Dvacet let působení holdingu LUKROM ve zlínském fotbale patří mezi nejúspěšnější éru ve více než stoleté historii klubu. Věříme, že etapa, která v tuto chvíli přichází se společností CLIMAX jakožto novým generálním partnerem bude pro nás všechny novou výzvou,“ doplňuje Zdeněk Červenka.

 

Sponzoring sportovních klubů ve Zlínském kraji vnímá CLIMAX jako důležitou součást svých marketingových aktivit. „Domluva se zástupci klubu FC Fastav Zlín se od začátku nesla ve velmi příjemné atmosféře. Našli jsme spoustu synergií plynoucích z našeho partnerství i v budoucích plánech, které by mohly pomoci oběma stranám. Především chceme lidem přinášet radost a společnými silami měnit věci k lepšímu. Naše obchodní zkušenosti a znalosti chceme využít zejména k rozvoji a podpoře fotbalu, ale také přispět ke zviditelnění a k větší atraktivitě města Zlín i celého kraje. Budeme se snažit přilákat nové fanoušky na stadion, oslovit nadějné fotbalové talenty a podpořit mládežnickou akademii,“ říká ředitel společnosti CLIMAX David Žabčík.

 

Fotbalisté Zlína vstoupí do nové sezony FORTUNA:LIGY také s novými dresy. Jednou z největších změn oproti minulým ročníkům je jednoznačně nový generální partner na prsou. Tím se od letošní sezony stává firma CLIMAX, která vystřídá logo společnosti LUKROM.

 

Nezůstalo ovšem jen u této změny. Domácí žlutomodré dresy získaly nový design v podobě šikmých, v kombinaci silných a tenkých pruhů, které jsou zakončeny nad logem sponzora. Další změnou je i odstín žluté, který je o několik tónů světlejší než v předchozích letech. Venkovní sada se kompletně proměnila. Bíločernou kombinaci nahrazuje tmavě modrá barva dresu s bílými doplňky, stejně tomu je i u trenýrek. Štulpny budou bílé s modrými pruhy.

 

Autor: Michal Konečný

Foto: FC Fastav Zlín